AWT, Fit flakes za zdrav početak dana

Zadatak
AWT je vodeća distribucijska kuća robe široke potrošnje u Srbiji, koja je svoje delovanje na srpskom tržištu započela još 2000. godine. Jedan od brendova koje je AWT lansirao na domaće tržište je Naturel, koji u okviru svog portfolia nudi proizvode kategorija: musli, granole, prirodni zaslađivači, šumeće tablete i druge proizvoda iz oblasti zdrave hrane. Zadatak Agencije je redizajn vizuelnog identiteta za liniju proizvoda Naturel, FIT flakes, pahuljice od celog zrna žitarica.
 
Rešenje
Sa ciljem da unapredimo prodaju i uvećamo vrednost brenda Naturel kreirali smo novi vizuelni identitet za pahuljice Fit flakes u tri ukusa: classic, crveno voće i čokolada. Novo redizajnirano pakovanje, stavlja akcenat na lagane i lepršave vizuale i copy, koji komuniciraju zdrav život i idealan početak dana, upravo konzumacijom ovih proizvoda.
PrethodniHome Center
SledećiCarlsberg, Lav fudbalska groznica