Home Center
Važnost celovitog brand experience-a pruženog potrošačima kroz sve tačke kontakta sa brendom, uključujući i samo prodajno okruženje, sve više dobija na značaju i u prodajnim lancima koji posluju na našem tržištu.
Jedan od najvećih trgovaca kućnim aparatima i robom za opremu doma, Home Center, poverio je Unibrandu projekat unapređenja brend identiteta kroz uvođenje sekundarne grafike u formi brand device-a i redizajna svih komunikacionih formi: oglasnih rešenja, kataloga, kartica lojalnosti, online komunikacija kao i signage-a enterijera i eksterijera prodajnih objekata.
Identitetu Home Centra pridodat je komplementarni sistem grafika (brand device) koji osim funkcije da obeleži asortiman u prostoru, vrši i funkciju ukrašavanja i stilskog ujednačavanja svih oznaka i grafika. Ova topla, a savremena grafika pojačava dobar osećaj pri kupovini, kao i pri svakom kontaktu sa ostalim Home Center reklamnim materijalima.
U sklopu projekta unapređenja brend komunikacija Unibrand je osmislio i novi pozicioni slogan Home Centra – “Dobrodošli kući”. Uz širok asortiman, dinamičnu cenovnu politiku i savremen customer service, Home Center sve svoje kontakte sa potrošačima diže na jedan viši nivo.
Nakon kompletnog redizajna vizuelnog identiteta, pristupili smo kreiranju marketing rešenja za sve kanale putem kojih Home Center komunicira sa svojim potrošačima – novi look&feel komunikacija u radnjama, katalog proizvoda, oglasnih rešenja. Kreirali smo jednostavnu, prepoznatljivu i fleksibilnu dizajn platformu koja pruža osnov za razvoj svih komunikacionih rešenja i pokriva široke potrebe ovog prodajnog lanca.
Rezultat je jedan upečatljiv i sveobuhvatan vizuelni sistem komunikacija koji kod potrošača kreira sliku Home Centra kao prvog izbora kada je u pitanju opremanje doma, mesta u kome su potrošači dobrodošli kao u svojoj kući. Realizacijom ovog projekta i nadgradnjom brend identiteta Home Centra učinjen je važan korak ga još boljem pozicioniraju ovog prodajnog brenda na tržištu.