Ko (znakove) čita, ne skita
Više zadovoljnih kupaca, kraće vreme provedeno u garaži i više vremena za šoping!
RAJIĆEVA ŠOPING CENTAR
Prilikom posete šoping centrima važno je da uvek lako nađete ono što tražite i da garaža ne bude lavirint u kojem nakon šopinga, punih ruku tražite auto. Da ovaj važan deo šoping iskustva bude besprekoran, od dolaska, kupovine, do izlaska iz garaže, pobrinuli smo se kada nam je jedan od vodećih svetskih operatera šoping centara, Ashtrom, poverio zadatak označavanja novog tržnog centra u Rajićeva u centru Beograda.
Na visoke zahteve u oblasti izrade projekta za Signage & Wayfinding koje je postavio ovaj iskusni globalni operater najuspešnije je odgovorio naš tim.
Projekat obuhvata više segmenata: analizu kretanja posetilaca i vozila, definisanje tipova oznaka, pozicioniranje oznaka u objektu, dizajn kao i industrijski dizajn oznaka i materijalizaciju. Finalni rezultat je vizuelno upečatljivo i jasno rešenje oznaka za tri nivoa garaže i četiri prodajna nivoa koje omogućava lako snalaženje u objektu i izbegavanje zastoja u protoku vozila.