Vjekovima mlad

Drevni grad Kotor je bio i ostao poprište važnih događaja i središte kulture i slobodne misli, mjesto na kojem se susreću i prepliću različiti uticaji koji su istkali njegov duh i održali ga mladim – kroz vjekove.

TURISTIČKA ORGANIZACIJA KOTOR

Turistička Organizacija grada Kotora povjerila nam je projekat razvoja brend strategije i novog vizuelnog identiteta. Brendiranje destinacije ovog drevnog grada bio je izazovan ali inspirativan zadatak. Tokom definisanja elemenata brend strategije, identifikovali smo ključne teme koje oslikavaju duh grada i ono što je jedinstveno u njemu pretočili brend ideju i slogan Centuries Young (u prevodu VJEKOVIMA MLAD).

Blisko povezani s brend idejom, elementi vizuelnog identiteta dočaravaju karakter grada kroz ikonografiju, tipografiju i slike raznovrsnih iskustava koje nudi svojim stanovnicima i posjetiocima. Razvili smo prepoznatljiv vizuelni identitet koji kroz upotrebu sistema piktograma (ikonica) opisuje suštinu grada i sve njegove karakteristike: geografske, topografske, kulturno-istorijske i klimatske. Logo pruža mogućnost predstavljanja znamenitosti i atrakcija drugih naselja na području zaliva, koje su karakteristične cjeline, svaka sa sopstvenom kulturom i tipičnom arhitekturom.

PrethodniTajna broja 41
SledećiInternet za budućnost