We are familiy!
Kako smo pronašli pravo mesto za svaki brend u pravoj velikoj porodici grickalica - proizvodnom portfoliju kompanije Marbo koja je deo svetskog giganta PepsiCo.
MARBO
Iako je Chipsy najprodavaniji čips na tržištu, kompanija Marbo je prepoznala pravi trenutak da osveži ovaj brend i trasira put za razvoj budućih, kako bi očuvala lidersku poziciju u vremenu koje dolazi. Angažovala nas je na projektu razvoja novog dizajna za postojeće proizvode u okviru Chipsy portfolija, kao i razvoj brend arhitekture koja će omogućiti stvaranje stabilne platforme za razvoj novih proizvoda u okviru portfolija.
Proces revitalizacije brenda Chipsy počeo je definisanjem brend arhitekture, i vizuelne harmonizacije kojima je uveden jasan sistem odnosa elemenata na pakovanju, kao i odnos korporativnog i proizvodnog brenda. Unificiranje proizvoda unutar portfolija uticalo je na jačanje prepoznatljivosti brenda Chipsy na mestima prodaje, kao i na stvaranje sinergetskog efekta čime se vrednost jednog od proizvoda prenosila na druge proizvode, i na korporativni brend. Na ovaj način stvorena je stabilna platforma za razvoj novih ukusa i proizvoda.
Posle neverovatnog uspeha brenda Chipsy, kompanija Marbo ulazi u razvoj nove kategorije zdravijih grickalica u čijem smo nastanku učestvovali od početka, kroz osmišljavanje imena "GUD" i identiteta brend kategorije kao i dizajna pakovanja. Elegantan i jednostavan prikaz proizvoda kao i veoma unificiran dizajn jasno diferenciraju prozivod od konkurencije i ukazuju na to da je deo Marbo porodice.
Inicijalna ideja kompanije Marbo bila je da Clipsy bude brend za decu. Kako se brend kategorija razvijala i kako je kompanija Marbo uvela novu kategoriju Dini, koja je po svojim proizvodima i načinu komunikacije mnogo više bila okrenuta deci, javila se potreba za repozicioniranjem brenda Clipsy. Pred nama je bio izazov razvoja Clipsy brenda kao master brenda kategorije koja ja namenjena kako tinejdžerima tako i mlađoj populaciji i koji mora biti dovoljno fleksibilan da podrži razvoj novih brendova.
Kako bi se stvorila platforma za razvoj novih sub-brendova unutar kategorije Clipsy, akcenat je bio na razvoju veoma prepoznatljivog vizuelnog brend identiteta Clipsy a zatim i definisanje standarda dizajna pakovanja i brend identiteta kako se prilikom razvoja novih proizvoda ne bi narušila prepoznatljivost brenda.