Zlatni Lav
Pored Zlatnih Lavova sa venecijanskog i kanskog festivala, i srpsko tržište dobilo je svog Zlatnog Lava - prvo pivo u čijem su kreiranju aktivno učestvovali potrošači
CARLSBERG
Da su potrošači uvek na prvom mestu, kompanija Carlsberg dokazala je lansiranjem prvog piva u čijem su kreiranju oni aktivno učestvovali kroz niz testiranja i ocena različitih ukusa. Naš zadatak bio je razvoj brend identiteta i pakovanja za ovaj inovativni proizvod. Tragajući za rešenjem koje jasno ističe njegovu jedinstvenost ali i vezu sa proizvodima iz aktuelnog Lav portfolija došli smo do alhemičarskog otkrića! Nastao je Zlatni Lav.
Pored novog kolornog koda, jedinstvenost Zlatnog Lava postignuta je modernim tretiranjem brend ikone. Prepoznatljiva Royal blue boja u kombinaciji sa zlatom kojim je izveden Lav, odaje utisak luksuza i povećava vidljivost na mestu prodaje. Premium notu brenda, dodatno smo naglasili stilizovanijom, pročišćenijom etiketom u odnosu na etiketu master brenda.